Beurzen

Inspiratiewand als publiekstrekker op je stand

Met de Inspiratiewand van Aaaaha! trek je de aandacht op de beursvloer. Live-tekenaars vragen beursbezoekers naar de belangrijkste innovaties in jullie branche, die leggen zij vast op een groot paneel in jullie stand. De Inspiratiewand prikkelt de nieuwsgierigheid van de beursbezoekers. Ze gaan even kijken naar de quotes en tekeningen op het paneel en zo raken zij al snel in gesprek met jullie standbemanning.

Op de beurs loopt je hele doelgroep voorbij, hoe trek je de aandacht en leg je contact? Bekenden komen al snel even langs voor een praatje, maar nieuwe prospects stoppen niet zomaar. Het is zaak hun nieuwsgierigheid te prikkelen. De Inspiratiewand blijkt zeer effectief. Al van een afstand zie je dat er getekend wordt. Wie iets dichterbij komt, ziet dat de belangrijkste ontwikkelingen en innovaties in de branche in beeld worden gebracht. Dan kijk je al snel of daar nog iets verrassends tussen staat.

Contact maken

We maken de Inspiratiewand rond één centrale vraag, bijvoorbeeld de belangrijkste innovaties in de branche. De tekenaars vragen de beursbezoekers om hun input. Aansluitend brengen zij hen in gesprek met jullie standbemanning. Rond de Inspiratiewand kom je makkelijk met elkaar in contact.

Contentmarketing

Op de Inspiratiewand verzamel je veel inzichten tijdens de beurs. Dat vormt een uitstekende basis voor een leuk artikel na afloop van de beurs. Je kunt bijvoorbeeld een top-5 samenstellen en die delen via de vakpers, bijvoorbeeld ‘De vijf belangrijkste innovaties in de branche’.

Onze professionele kunstenaars hebben veel ervaring met het vastleggen van zakelijke evenementen. De afmeting van de inspiratiewand stemmen we vooraf af op de afmetingen van jullie stand.

Aaaaha! Bureau voor live communicatie helpt exposanten om op te vallen op de beursvloer en om in contact te komen met beursbezoekers. Meer informatie: www.livecommunicatie.nl


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief