Beurzen

Canon wint #BoothLove social media competitie

Canon is met haar deelname aan NPE2015: The Plastics Show winnaar van de #BoothLove social media competitie die werd georganiseerd door de International Association of Exhibitions and Events (IAEE) en BizBash.com.

 #BoothLove biedt een overzicht van stands op beurzen en events overal ter wereld. Doel is om beursprofessionals te inspireren door ze de beste beursstand te tonen. Beursdeelnemers, exposanten en standbouwers is gevraagd om bijzondere stands te fotograferen en te delen via Twitter of Instagram, met de tag #BoothLove.

Elke maand zijn er twee winnaars gekozen uit de ingestuurde foto’s. Insturen kon tot 27 november. Van die selectie is een top 5 gemaakt, waarna de winnaar werd bepaald via een poll gehouden tijdens Expo! Expo! IAEE”s Annual Meeting & Exhibition die plaatsvond van 1 tot en met 3 december in Baltimore.

 

De #BoothLove top 5:

  • Canon USA @ NPE2015: The Plastics Show
  • Freeman @ Expo! Expo! IAEE”s Annual Meeting & Exhibition 2014
  • Jack Mason Brand @ CAMEX: Campus Market Expo 2015
  • Osprey Packs @ Outdoor Retailer Winter Market 2015
  • Taylor Made Golf @ PGA Merchandise Show 2015

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief