Beurzen

CLC - VECTA introduceert nieuw logo en website

CLC-VECTA heeft een nieuw logo en een nieuwe website. Beiden werden tijdens de Algemene Leden Vergadering van het Centrum voor Live Communication, op 7 september in het World Forum in Den Haag, voor het eerst aan het publiek getoond. 
Het nieuwe logo en de nieuwe website zijn een logisch gevolg van de fusie die vorig jaar tot stand kwam tussen het CLC, centrum voor Live Communication en VECTA, branchevereniging voor evenementen, entertainment en incentives. Met de nieuwe website worden een aantal doelen van de branchevereniging gerealiseerd. Zo is de site door zoekmachine-optimalisatie voortaan makkelijker te vinden en kan de site aantoonbaar meerwaarde opleveren voor CLC-VECTA-leden.

De nieuwe website werd gepresenteerd en uitgelegd door Bas Kroontje van Pangaea Internet Marketing. ”De nieuwe website wordt in drie fases opgeleverd. De eerste fase is inmiddels afgerond”, aldus Kroontje. ”Als alles klaar is, is de website effectief in te zetten als marketingtool. Je kunt er nieuwe leden mee werven, je kunt social media actief gaan inzetten, de backoffice van CLC-VECTA wordt efficiënter, er zal een Customer Relation Management (CRM)-systeem worden geïntegreerd, via de website kunnen leads doorgestuurd worden naar de leden, het uitnodigingsproces voor de bijeenkomsten wordt makkelijker, het verzenden van e-newsbrieven wordt geautomatiseerd, de leden krijgen meer aandacht op de homepage en kunnen in de toekomst hun eigen "content " op de site gaan beheren. En zo zijn er nog veel meer mogelijkheden.”

Meer info vindt u op de site www.clcvecta.nl

De foto”s zijn gemaakt door beurs- en interieurfotograaf Martin Kuijper van Photos and More (www.photosandmore.nl).


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief