Beurzen

Goede organisatie, dramatisch restaurant

… En hoe beviel de beursdeelname? Wat drijft een marketing manager om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn beursdeelname. In de eerste editie spraken we Alex Severs, Sales en Marketing Director van Greenes. Hij nam deel aan Bestelauto Expo, 4 en 5 oktober in Expo Houten. Maar … Na afloop van de beurs namen we opnieuw contact met hem op.

 

Zijn de verwachtingen uitgekomen? Hoe is de beurs bevallen?

rn”Doel van de beurs voor Greenes was met name het genereren van nieuwe leads. De kwantiteit viel tegen door het lage bezoekersaantal, de kwaliteit van de leads was redelijk tot goed, met name voor de 100 procent electrische Cenntro Metro.”rnrn

Wat ging er goed en wat viel tegen?

rn”De organisatie en opbouw was goed, het restaurant dramatisch. Qua marketing en bekendheid mag de organisatie zich afvragen (lees: uitstralen) voor wie de expo bedoeld is; regionaal of nationaal.”rnrn

Wat heb je geleerd voor de volgende beurs?

rn”Dat er zeer sterke twijfel is of een eventuele volgende deelname voor Greenes zinvol is of dat er volgend jaar andere beurzen de prioriteit krijgen.”


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief