Interviews

Jeroen Dona (Libéma): ‘Ik kan geen scherm meer zien!’

Jeroen Dona was als directeur Beurzen & Evenementen in coronatijd het zwarte schaap van de Libéma-familie, maar ziet de markt weer vol gas terugkeren op...

Bart van der Heijden (RAI): ‘A-merken blijven over, B-merken hebben het zwaar’

Alsof hij het bij RAI Amsterdam al niet druk genoeg heeft, werd Bart van der Heijden vlak voor de zomer ook nog eens verkozen tot...

Jeroen van Hooff (Jaarbeurs Utrecht): ‘We willen een zero-waste organisatie worden’

Koninklijke Jaarbeurs Utrecht zag zijn grootse nieuwbouwplannen opschuiven door corona. Het is aan de nieuwe topman Jeroen van Hooff (afkomstig van concurrent Easyfairs) om de...

Stefan Hutten (Easyfairs Nederland): ‘Beurzen en events kunnen tegenwicht bieden aan crisis’

De bestuurderscarrousel in beurzenland is flink in beweging. Post-corona is Stefan Hutten gestart bij Easyfairs als nieuwe Head of Region in Nederland. Hij is Jeroen...

Marcel den Hoed: ‘Zynchrone Media bouwt kennisplatform voor live communicatie’

Wat zijn de plannen van de nieuwe uitgeverij Zynchrone Media met de overgenomen vaktitels Expovisie en CM? Managing director Marcel den Hoed sprak er op...

‘Straks misschien kruidenboer, maar eerst nog even sales jongen’

In de Lardinoisstraat haasten op een druilerige januari-ochtend een handvol voetgangers zich naar de Kruisstraattunnel. In de Nail Boutique heerst een drukte van jewelste, maar...

Nieuwe huisstijl Jaarbeurs luidt groeifase in

Een naamsbekendheid om te zoenen, maar de competenties onvolledig verankerd bij menig stakeholder. Jaarbeurs gaat daar verandering in brengen, stellen marketingmanager Rob Beltman en corporate...

‘Zie hier de kracht van een beurs’

Het voelt als een soort afscheidstournee. Gert-Jan van den Nieuwenhoff heeft voorafgaand aan Gastvrij Rotterdam wereldkundig gemaakt dat hij per 1 december vertrekt bij Rotterdam...

‘Keuzes maken merken alleen maar sterker’

Innovatief en duurzaam. Dat is waar het merk RAI Amsterdam voor moet staan, betoogt Directeur marketing & Digital Eline Deijs. Met als core-business het creëren...