Beurzen

Kindermodebeurs SundaySchool gaat deze zomer door

Sundayschool De Fabrique Maarssen

Kindermodebeurs SundaySchool zal deze zomer doorgang vinden en uitbreiden van één naar twee dagen, stelt organisator Rob de Vos. Ter aanvulling zullen de nieuwe beurzen BrandsHatchMen en BrandsHatchWomen, voor respectievelijk mannen- en vrouwenmode, georganiseerd worden.

SundaySchool zal plaatsvinden op zondag 26 en maandag 27 juli.  De nieuwe mannenmodebeurs BrandsHatchMen zal tegelijkertijd met SundaySchool worden gehouden, dus ook op zondag 26 en maandag 27 juli. Aansluitend hierop zal op woensdag 29 en donderdag 30 juli de nieuwe damesmodebeurs BrandsHatchWomen de deuren openen. De modevakbeurzen vinden plaats in De Fabrique in Maarssen.

Plattegronden en looproutes

Op basis van gesprekken met de locatie-eigenaar, gemeente, veiligheidsinstanties en brancheorganisaties als Inretail en Euretco, zijn plattegronden en looproutes gemaakt binnen het kader van de huidige eisen van het RIVM, waarbij de kenmerkende en gezellige sfeer van SundaySchool behouden kan blijven. De Fabrique is bij uitstek geschikt om een veilige editie te organiseren, mede door de vele hallen, aldus de beursorganisator. Alles wordt éénrichting, zelfs de toiletten.

Dag- en tijdsblokken

Omdat er maar 300 bezoekers tegelijkertijd aanwezig mogen zijn is de beurs verlengd van één naar twee dagen. Voor de standhouders is dit een voordeel, stelt De Vos, omdat zij meer tijd hebben voor hun (potentiële) klant en indien gewenst ter plaatse orders kunnen schrijven. Toegangskaarten worden uitgeven op basis van dag- en tijdsblokken.

Livestream

In samenwerking met FashionUnited wordt een livestream via YouTube uitgezonden zodat thuisblijvers de beurs op afstand kunnen meemaken. Deelnemende merken krijgen de mogelijkheid via een gesloten livestream hun collectie te presenteren aan inkopers over de hele wereld. De organisatie verzorgt de cameraman en de reporter en merken kunnen vanaf hun stand een collectiepresentatie houden. Daarvoor kunnen deze exposanten unieke codes bestellen die zij zelf uitgeven. Zodoende houden de bedrijven zelf controle over wie de collectiepresentatie (virtueel) mag bijwonen.

 

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief