Beursagenda

Magazine

Tips & Inspiratie

Events moeten zichzelf beter verkopen in de mediamix

Na een aantal jaren digitaal ontmoeten is het eindelijk weer mogelijk om elkaar live te zien, elkaar te spreken en te ervaren waar een merk...

RAI waarschuwt: ‘Amsterdam Cannabis Expo is een nepbeurs’

RAI Amsterdam waarschuwt voor een nepbeurs. Bedrijven worden benaderd om exposant te worden op de Amsterdam Cannabis Expo, maar na betaling van duizenden euro's horen...

Veel Belgen bezoeken BBB Maastricht

Duizenden horecaprofessionals kwamen van 10 tot 12 oktober samen in het MECC tijdens de 68ste editie van horecavakbeurs BBB Maastricht. Het doel om Belgische en...

Jaarbeurs moet ambitieuze bouwplannen bijstellen

Koninklijke Jaarbeurs gaat de ambitieuze nieuwbouwplannen uit 2019 herzien vanwege het onzekere economische klimaat. Topman Jeroen van Hooff laat weten dat onder meer het groene...

Vakblad Expovisie maakt vernieuwde comeback op papier

De vakbladen Expovisie en Conference Matters zijn terug. Ze zijn feestelijk geherlanceerd op 13 oktober in Hilton Amsterdam. Uitgever Zynchrone Media stelt zich ten doel...

Kampeer & Caravan Jaarbeurs trekt bijna 40.000 bezoekers

De Kampeer & Caravan Jaarbeurs is tevreden over de bijna 40.000 bezoekers die deze maand naar Jaarbeurs Utrecht kwamen. Dit jaar was er met name...

Metaverse is een abstractie, maar marketeers happen wel

De metaverse houdt de gemoederen al een tijd bezig, maar wat gaat deze virtuele wereld nu werkelijk betekenen voor live communicatie? Volgens Gartner zal één...

Digitale fanbase als ultieme database

Versneld door corona heeft digitalisering een hoge vlucht genomen. De plaats waar je je bevindt wordt steeds minder relevant voor aanwezigheid. Expovisie-columnist Ernst Keyzer vraagt...

Inspiratiewand als publiekstrekker op je stand

Met de Inspiratiewand van Aaaaha! trek je de aandacht op de beursvloer. Live-tekenaars vragen beursbezoekers naar de belangrijkste innovaties in jullie branche, die leggen zij...