Beursagenda

Magazine

Tips & Inspiratie

Expovisie 570: Registratiesystemen

What’s your name? What’s your number? Voor exposanten en organisatoren leveren geregistreerde bezoekers belangrijke voordelen op. De organisator gebruikt de registratie als een bijkomend verkoopargument en...

Hoezo, te laat?

De openingstijden van een beurs liggen altijd al minstens een half jaar vast. Toch gebeurt het vaak dat standmedewerkers nog volop aan het stofzuigen zijn...

Grootformaat prints

Standcommunicatie: ingebed in beelden Communicatie die snel en doeltreffend moet zijn, is visuele communicatie. Visuele elementen spelen op de stand een cruciale rol in de herkenning...

Expovisie 573: in- en outdoor promotie

Communiceren in de perimeter Samen met actief uitnodigen is communiceren in de perimeter één van de belangrijkste instrumenten om bezoekers óp de stand te krijgen.Communiceren in...

Effectief demonstreren

Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Wat wilt u over uw product vertellen?Hou...

Koetjes kijken in kunstboek

Een uit de hand gelopen hobby? Nee, eerder een verstandig uitgewerkte vergissing. Gerard van Os, directeur eigenaar van Van Os-Sonnevelt België verzamelt kunstobjecten met een...

Communication Power

Een nieuwe serie seminars bij het NISOM, het Nederlands Instituut voor Strategisch en Operationeel Management in Utrecht. Communication Power. Nog meer rendement uit communicatie halen....

Michael Michiels wint

Het wereldkampioenschap Atletiek in het Finse Helsinki kan niet meer stuk voor Michael Michiels: in beurskringen vooral bekend als de expert op gebied van legionella...

Blokker mikt op 100.000

 In drie dagen tijd meer dan 100.000 bezoekers en kopers. Dat is de verwachting van Blokker voor de komende lustrumeditie van haar Magazijn 3-daagse in...