Expovisie 570: Registratiesystemen
What’s your name? What’s your number? Voor exposanten en organisatoren leveren geregistreerde bezoekers belangrijke voordelen op. De organisator gebruikt de registratie als een bijkomend verkoopargument en...
What’s your name? What’s your number? Voor exposanten en organisatoren leveren geregistreerde bezoekers belangrijke voordelen op. De organisator gebruikt de registratie als een bijkomend verkoopargument en...
De openingstijden van een beurs liggen altijd al minstens een half jaar vast. Toch gebeurt het vaak dat standmedewerkers nog volop aan het stofzuigen zijn...
Standcommunicatie: ingebed in beelden Communicatie die snel en doeltreffend moet zijn, is visuele communicatie. Visuele elementen spelen op de stand een cruciale rol in de herkenning...
Communiceren in de perimeter Samen met actief uitnodigen is communiceren in de perimeter één van de belangrijkste instrumenten om bezoekers óp de stand te krijgen.Communiceren in...
Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Wat wilt u over uw product vertellen?Hou...
Een uit de hand gelopen hobby? Nee, eerder een verstandig uitgewerkte vergissing. Gerard van Os, directeur eigenaar van Van Os-Sonnevelt België verzamelt kunstobjecten met een...
Een nieuwe serie seminars bij het NISOM, het Nederlands Instituut voor Strategisch en Operationeel Management in Utrecht. Communication Power. Nog meer rendement uit communicatie halen....
Het wereldkampioenschap Atletiek in het Finse Helsinki kan niet meer stuk voor Michael Michiels: in beurskringen vooral bekend als de expert op gebied van legionella...
In drie dagen tijd meer dan 100.000 bezoekers en kopers. Dat is de verwachting van Blokker voor de komende lustrumeditie van haar Magazijn 3-daagse in...