Expovisie 570: Registratiesystemen
What’s your name? What’s your number? Voor exposanten en organisatoren leveren geregistreerde bezoekers belangrijke voordelen op. De organisator gebruikt de registratie als een bijkomend verkoopargument en...
What’s your name? What’s your number? Voor exposanten en organisatoren leveren geregistreerde bezoekers belangrijke voordelen op. De organisator gebruikt de registratie als een bijkomend verkoopargument en...
De openingstijden van een beurs liggen altijd al minstens een half jaar vast. Toch gebeurt het vaak dat standmedewerkers nog volop aan het stofzuigen zijn...
Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Wat wilt u over uw product vertellen?Hou...
Standcommunicatie: ingebed in beelden Communicatie die snel en doeltreffend moet zijn, is visuele communicatie. Visuele elementen spelen op de stand een cruciale rol in de herkenning...
Communicatie is begrepen worden. Wanneer u op de stand met visuals of displays werkt om een boodschap over te brengen, houdt u beter volgende vuistregels...
Communiceren in de perimeter Samen met actief uitnodigen is communiceren in de perimeter één van de belangrijkste instrumenten om bezoekers óp de stand te krijgen.Communiceren in...
De voeten en de rug zijn de achilleshiel van veel standmedewerkers. De hele dag staand, zittend, hangend met bezoekers bezig zijn, is zowel psychisch als...
Pop-up, banner, informatiezuil, presentatiewand. Mobiele presentatiesystemen zijn er in vele soorten en maten. Op de vakbeurs Euroshop 2005 konden bezoekers met eigen ogen zien wat...
Een apparaat dat visitekaartjes leest kan handig zijn voor sommige beurzen. Maar de informatie die het vergaart is wel een beetje karig. Daarom werkt Martin...