Beursagenda

Magazine

Tips & Inspiratie

Expovisie 570: Registratiesystemen

What’s your name? What’s your number? Voor exposanten en organisatoren leveren geregistreerde bezoekers belangrijke voordelen op. De organisator gebruikt de registratie als een bijkomend verkoopargument en...

Hoezo, te laat?

De openingstijden van een beurs liggen altijd al minstens een half jaar vast. Toch gebeurt het vaak dat standmedewerkers nog volop aan het stofzuigen zijn...

Effectief demonstreren

Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Deze vragen helpen u om uw demonstratie-boodschap over te brengen.Wat wilt u over uw product vertellen?Hou...

Grootformaat prints

Standcommunicatie: ingebed in beelden Communicatie die snel en doeltreffend moet zijn, is visuele communicatie. Visuele elementen spelen op de stand een cruciale rol in de herkenning...

Visuals op de stand? Even nadenken!

Communicatie is begrepen worden.  Wanneer u op de stand met visuals of displays werkt om een boodschap over te brengen, houdt u beter volgende vuistregels...

Expovisie 573: in- en outdoor promotie

Communiceren in de perimeter Samen met actief uitnodigen is communiceren in de perimeter één van de belangrijkste instrumenten om bezoekers óp de stand te krijgen.Communiceren in...

Verwen je voeten!

De voeten en de rug zijn de achilleshiel van veel standmedewerkers. De hele dag staand, zittend, hangend met bezoekers bezig zijn, is zowel psychisch als...

De stopkracht van de display

Pop-up, banner, informatiezuil, presentatiewand. Mobiele presentatiesystemen zijn er in vele soorten en maten. Op de vakbeurs Euroshop 2005 konden bezoekers met eigen ogen zien wat...

Maak een herinneringenboek

Een apparaat dat visitekaartjes leest kan handig zijn voor sommige beurzen. Maar de informatie die het vergaart is wel een beetje karig. Daarom werkt Martin...