Beursagenda

Magazine

Tips & Inspiratie

Doelgericht deelnemen

Een succesvolle beursdeelname begint met het vaststellen van het doel dat u wilt bereiken. Waarom gaat u eigenlijk deelnemen aan deze beurs?Een succesvolle beursdeelname begint...

De fun-factor

Heeft u wel eens in de zaal gezeten terwijl een spreker op het podium alle denkbare fouten begaat? Tenzij de spreker John Cleese was, die...

Maak een foto

Het ontbreekt op bijna elke checklist: een foto (laten) maken van de stand. Wat een zonde. Al die moeite die u in uw beurspresentatie heeft...

Videospot

Als u een videoprogramma toont op uw stand hou er dan rekening mee dat meer dan de helft van de bezoekers er niet langer dan...

Creëer draagvlak

Een beursdeelname vraagt veelal om extra inspanning van diverse mensen binnen uw bedrijf. U zult hen hard nodig hebben om een zo goed mogelijk resultaat...

Bespeel de zintuigen

Evenementen zijn het enige marketinginstrument waarmee u alle vijf de zintuigen van uw doelgroep kunt bespelen. U kunt mensen laten zien, horen, voelen, ruiken en...

Bescherm uw budget

Het is een onmogelijke taak om uw budget voor beursdeelnames te verdedigen, als u niet kan aantonen wat ze voor uw bedrijf opleveren. Momenteel staat...

Kies voor kledingcode

Laten we er geen doekjes om winden. In het zakelijke verkeer wordt er weinig variatie in kleding getoond. Zeker bij de mannen. Het zal voor...

5 verboden op de stand

Bent u verantwoordelijk voor de standbemanning? Geef ze deze vijf verboden mee voordat ze de beursvloer op gaan.Bent u verantwoordelijk voor de standbemanning? Geef ze...