Beursagenda

Magazine

NxtGenLive

Follow the leader

Schuw niet om een stand dicht in de buurt van de marktleider te kiezen. Het argument: marktleiders trekken sowieso veel publiek. U kunt meeliften op...

Pijniging … of belevenis?

Vandaag de dag wordt er steeds meer gesproken over het belang van beleving. Met andere woorden: het inhaken op het feit dat we met emotie...

Uw eigen beurs

Overweegt u om een eigen beurs of evenement te organiseren? Stelt u zich dan eerst de volgende vragen:Overweegt u om een eigen beurs of evenement...

De juiste tekst

Het gebeurt maar al te vaak dat bij de eerste blik op een stand niet duidelijk is om welk bedrijf het gaat, laat staan waarom...

Brief uw standbemanning dagelijks

De mensen die uw stand bemannen maken het verschil tussen een goede beurs en een geweldige beurs. Het is aan u om ze goed gemotiveerd...

Videospot

Als u een videoprogramma toont op uw stand hou er dan rekening mee dat meer dan de helft van de bezoekers er niet langer dan...

Creëer draagvlak

Een beursdeelname vraagt veelal om extra inspanning van diverse mensen binnen uw bedrijf. U zult hen hard nodig hebben om een zo goed mogelijk resultaat...

Bespeel de zintuigen

Evenementen zijn het enige marketinginstrument waarmee u alle vijf de zintuigen van uw doelgroep kunt bespelen. U kunt mensen laten zien, horen, voelen, ruiken en...

Bescherm uw budget

Het is een onmogelijke taak om uw budget voor beursdeelnames te verdedigen, als u niet kan aantonen wat ze voor uw bedrijf opleveren. Momenteel staat...