Beurzen

Superactieve ESEF-exposaneten winnen Award

Voor geraffineerde marketing voor de vakbeurs ESEF zijn superactieve exposanten beloond met bezoekersmarketing awards. MCB Nederland heeft van alle ESEF-exposanten de meeste bezoekers binnengehaald, terwijl Moss Kunststof Producten verantwoordelijk was voor de meeste bezoekers per vierkante meter. Beide bedrijven waren overigens al bekend met het winnen van de bezoekersmarketing award, ook in 2004 waren zij winnaars. ESEF werd medio maart gelijktijdig met Techni-Show in de Jaarbeurs in Utrecht gehouden.Voor geraffineerde marketing voor de vakbeurs ESEF zijn superactieve exposanten beloond met bezoekersmarketing awards. MCB Nederland heeft van alle ESEF-exposanten de meeste bezoekers binnengehaald, terwijl Moss Kunststof Producten verantwoordelijk was voor de meeste bezoekers per vierkante meter. Beide bedrijven waren overigens al bekend met het winnen van de bezoekersmarketing award, ook in 2004 waren zij winnaars. ESEF werd medio maart gelijktijdig met Techni-Show in de Jaarbeurs in Utrecht gehouden. 

VNU Leadmarketing is gebaseerd op de marketingcommunicatieve inzet van exposanten. Hoe actiever de exposant, hoe groter zijn succes. Om exposanten hiermee te helpen heeft VNU Exhibitions een protocol ontwikkeld. Op basis hiervan weten deelnemers al van tevoren hoeveel bezoekers zij op hun stand kunnen verwachten en tot hoeveel leads dit uiteindelijk zal leiden. In de Verenigde Staten heeft VNU Expositions grote belangstelling voor deze systematiek.

De eerst komende industriële beurzen van VNU Exhibitions zijn Aandrijftechniek & Factory Automation, Macropak, Industrial Processing en Processing en ICT. De vier beurzen vinden plaats tijdens de Industriële Week van 2006 die van 3 tot en met 6 oktober in de Jaarbeurs in Utrecht geprogrammeerd staat. Meer informatie: www.industrieleweek.nl

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief