Traffic builders

Hoe trek je aandacht op grootste maritieme beurs ter wereld?

De Nederlandse maritieme maakindustrie wilde zich in de kijker spelen op SMM Hamburg. Er was van alles te beleven op het NL Paviljoen: innovatietours, live-tekenaars...

Inspiratiewand als publiekstrekker op je stand

Met de Inspiratiewand van Aaaaha! trek je de aandacht op de beursvloer. Live-tekenaars vragen beursbezoekers naar de belangrijkste innovaties in jullie branche, die leggen zij...

Stand wordt virtueel door Layar-laag

Sawadee, specialist in vakantiereizen, presenteerde zich met een bijzondere hightech stand op de Vakantiebeurs. De corporate standpresentatie was volledig voorzien van een Layar-laag. De fysieke...

Niets is wat het lijkt

De meest opmerkelijke publiekstrekker op de VSK om Jaarbeurs Utrecht was DYKA, die de vrije ruimte achter de stand gebruikte voor een aandachttrekker van formaat....

Kamazoutra

Kamazoutra. Dat was het toverwoord voor de exercitie op Batibouw 2015 van Informazout, een lobbyorganisatie die het gebruik van mazout (stookolie) voor verwarmingsdoeleinden moet promoten....

Virtual ride

Doorbreek het traditionele denken van installateurs en adviseurs en laat ze denken in een totaalklimaat. Dat was de opdracht de Itho Daalderop meegaf aan Fox...

Trust the Cloud

Op de UNSEEN International Photo Fair werden de bezoekers aangetrokken door een bijzonder kunstwerk, waarin zij zelf konden participeren. Wie de roltrap van Trust the...

Optische illusie

Honda introduceerde de nieuwe CR-V 1.6 Diesel met een opmerkelijke campagne, met als slogan ‘het onmogelijke mogelijk gemaakt’, verwijzend naar het lage benzineverbruik van de...