Productengids


Geen afbeelding

Presentatiemanagement ACS

Organiseert u een congres met sprekers en presentaties verdeeld over meerdere zalen? Dan is ons presentatiemanagement de uitkomst voor u. Het beheren en presenteren van alle presentaties tijdens een congres is één van onze specialisaties. Van het gemakkelijk uploaden van presentaties voorafgaand aan het congres, tot aan het vlekkeloos presenteren ervan in alle zalen, inclusief opening- en breakslides tussendoor. Bespaar kostbare tijd en voorkom fouten Met behulp van onze Presentatie Management oplossing nemen wij u en uw sprekers veel zorg uit handen. Het uploaden van de presentaties kan voorafgaande aan het congres worden gedaan. Dit zorgt voor probleemloos presenteren tijdens het congres zelf en de publicatie van de presentaties na afloop. Tijdens het congres kunnen de sprekers zich in alle rust voorbereiden in de sprekers lounge. Hier kunnen zij ook onder deskundige begeleiding van onze crew wennen aan het systeem en hun presentatie oefenen. Op deze wijze minimaliseert u de kans op fouten en geeft u uw congres een professionele uitstraling. Alle content wordt in de cloud bewaard met een back- up op een lokale server. Het systeem is daardoor niet afhankelijk van internet en daardoor zeer stabiel en bedrijfszeker. Door het modulaire design zijn uitbreidingen als webcasting, digital signage en overflow faciliteiten makkelijk toe te voegen. De voordelen van presentatie management op een rij Voordelen voor de spreker • Gebruikersvriendelijk systeem waar iedereen snel mee uit de voeten kan • Upload van presentatie via Internet vanaf elke willekeurige locatie • Last minute aanpassingen in presentaties mogelijk, ook tijdens het congres • Sprekers kunnen naam en functie controleren en eventueel aanpassen • Het systeem ondersteunt PowerPoint, Prezi en Keynote • Op locatie kunnen sprekers in het Speaker Services Center wennen aan het systeem • Technische ondersteuning in het SSC • De spreker blijft zelf in control tijdens de presentatie mbv de control unit • Afkijkscherm met eigen notities en timer • Touchscreen met laserpointer functie • Spreker kan zich vrij bewegen op het podium Voordelen voor de organisatie • Dashboard met live data en statistieken • Lay out uploadpagina naar wens in te delen en te branden • Er is geen maximum aantal presentaties en zalen dat gelijktijdig kan worden beheerd • Remote room monitoring • Personal data management in overeenstemming met AVG/GDPR • Management van de presentaties vanuit een centrale database • Last minute aanpassingen in het programma snel en overzichtelijk te realiseren en automatische doorvoer naar andere systemen zoals room display informatie • Automatische registratie van iedere presentatie • Eenvoudige integratie met ander applicaties zoals webcast en media opslag • Aansluiting op de eisen van de Pharmacode (o.a. disclosure/break slides) • Autorisatie/copyright features tijdens het uploadproces geregeld (toestemming voor publicatie) • Content handling

Tijdelijke congreszaal

Tijdelijke zalenbouw

Een van de expertises van ACS is de bouw van tijdelijke zalen. Indien het door u geselecteerde congrescentrum niet over de, door u gewenste ruimten, beschikt, kan ACS iedere hal of expositieruimte naar uw wens aanpassen. Hierdoor ontstaan comfortabele en doelmatige congresruimten variërend in grootte van 300 tot circa 5.000 deelnemers. ACS levert iedere zaal turnkey op en voorziet de ruimten van een compleet licht-, videoprojectie- en geluidssysteem, IT faciliteiten. In overleg met de klant regelen wij ook alle overige faciliteiten zoals bijvoorbeeld  het tapijt, meubilair en alle andere benodigdheden om een tijdelijke congreszaal in te richten. Alle zalen worden gebouwd met geluidwerend materiaal om geluidsoverlast tussen zalen tot een minimum te beperken. ACS werkt continue aan de bouw van nieuwe zaalconcepten, die voldoen aan de eisen en wensen van de gebruikers. Uiteraard worden daarbij de trends in de meeting industry op de voet gevolgd en wordt er gebruik gemaakt van de laatste technologische ontwikkelingen.

AV-installatie in hangar met congresstoelen en vliegtuig

BIS|Econocom Event Rental AV apparatuur

Eén kans om ’t goed te doen Als je weleens een evenement organiseert, weet je dat hier onwijs veel bij komt kijken. Over de meest kleine details moet nagedacht worden en alles moet op hét moment suprême samenkomen. Daarbij krijg je maar één kans om het goed te doen. Voor dit soort situaties is Event Rental van BIS|Econocom de perfecte partner. Onvergetelijke beleving De creatieve en technische Event Rental specialisten van BIS|Econocom organiseren en faciliteren zowel kleine als grote zakelijke evenementen en bijeenkomsten en weten als geen ander wat er bij het organiseren van een event komt kijken. Zij staan voor je klaar om jouw gasten een onvergetelijke beleving te bezorgen. We denken mee en zetten net dat stapje extra. Partner die alles regelt Techniek zit in ons DNA. Event Rental is dan ook gespecialiseerd in de verhuur en regie van beeld en geluid. Maar ook voor de verhuur van licht, cameraregistratie, webcasting en overige randapparatuur waarmee je echt indruk maakt, kun je op de kennis, ervaring en het enthousiasme van de mensen van BIS|Econocom vertrouwen. Naast de audiovisuele techniek verzorgen wij de catering en aankleding van je evenement; van sfeerdecoratie, planten, bloemen en meubilair tot loungehoeken en tapijt. In iedere stijl en sfeer die je wenst. Kortom; wil je één partner die alles voor je regelt? Dan zit je bij Event Rental goed! Divisie van BIS|Econocom Event Rental is een divisie van BIS|Econocom, gespecialiseerd in advies en realisatie van een optimaal ingerichte werkomgeving waarin gebruikers zich comfortabel voelen en waarin zij efficiënt en eenvoudig op een visuele en interactieve manier informatie overdragen, kennis delen, ideeën ontwikkelen en (samen) werken. Bij BIS|Econocom werken zo’n 220 mensen. Wil je ook een succesvol evenement organiseren waar bezoekers het nog lang over zullen hebben? Schakel Event Rental in! Laat je gratis adviseren door onze experts. Bel BIS|Econocom. \

Papieren lanyard

NIEUW: Papieren ECO-lanyard, 100% circulair!

Creator Meeting Support introduceert de nieuwe papieren lanyard, die 100% circulair, 100% full colour en 100% Europees fabricaat. De lanyard heeft een waterbestendige OEKO-tex gecertificeerde coating waardoor deze perfect langere tijd te gebruiken is. Deze lanyard van FsC-papier is 2-zijdig full colour gedrukt en verkrijgbaar met 1 of 2 haken. De lanyards kunnen ook extra worden uitgerust met een veiligheidsclip, gesp, telefoonkoord, etc. Deze eco-lanyard kan 100% gerecyclen en hergebruikt worden. Retour gestuurde lanyards kunnen door Creator Meeting Support worden ontmanteld en deels worden recycled en deels worden hergebruikt in nieuw lanyards. Verkrijgbaar vanaf 100 stuks en snel te leveren door productie in Europa. Dus maak uw meeting, congres of beurs écht duurzaam met de papieren lanyard!

Videomapping

Videomapping

Wilt u een spectaculaire show neerzetten, die nog lang in het geheugen van uw deelnemers blijft hangen? Dan is videomapping de juiste keuze. Bijna iedere deelnemer aan een congres of evenement is tegenwoordig gewend aan ‘gewone’ videoprojectie. Met videomapping kunt u de bezoekers echt verrassen! Videomapping is een projectietechniek die wordt gebruikt om videobeelden te projecteren op andere voorwerpen dan een scherm of doek. Tijdens congressen zijn dit meestal decorstukken die op het podium worden geplaatst. Hierdoor ervaart de toeschouwer diepte in het decor en de content. Ook met een kleiner budget Met videomapping kunnen zeer aantrekkelijke shows en presentaties worden ontwikkeld. Samen met een aantal experts op dit gebied is ACS bezig met de ontwikkeling van een concept waarbij gebruik gemaakt wordt van basisachtergronden en -content, waardoor deze optie binnen bereik komt van een grotere groep klanten. Hierdoor kunnen de kosten omlaag en komt videomapping ook in zicht voor klanten met een kleiner budget. De content kan worden voorzien van eigen branding en huisstijl, zodat iedere show toch een eigen karakter heeft.

Hostess

Hostessen

Hospitality is mensenwerk. Voor de personele invulling van alle denkbare onderdelen van jouw event beschikken wij over ervaren, enthousiaste en representatieve mensen die meer doen dan je gasten van ze verwachten. Veel meer. Dat is niet alleen het resultaat van onze zorgvuldige selectie en uitvoerige instructie, maar ook van de unieke talenten waarover ze beschikken. Ben je op zoek naar gastvrouwen of – heren, garderobemedewerkers, standbemanning, leden van een promotieteam, horecapersoneel of exclusieve acts voor op jouw evenement? Wij kunnen je voorzien van bekwame mensen en vakmensen. We vertellen je er graag meer over

beMatrix stand op Euroshop 2023

Talk of the town!

Van 26 februari tot 2 maart was beMatrix aanwezig op de EuroShop beurs in Düsseldorf, Duitsland. In de ‘beMatrix-stad’ van 270 vierkante meter presenteerden ze maar liefst 9 nieuwe innovaties Van 26 februari tot 2 maart 2023 was beMatrix aanwezig op de EuroShop beurs in Düsseldorf, Duitsland. In de ‘beMatrix-stad’ van 270 vierkante meter presenteerden ze maar liefst 9 nieuwe innovaties aan het grote publiek. De stand werd ontworpen én gebouwd door Verel Building Experiences uit Nederland. De uitdaging bestond er vooral in om de basis van het modulaire systeem te laten zien, de mogelijkheden van de innovaties en om gevorderde gebruikers te inspireren. Verel creëerde een wow-gevoel van begin tot eind. In de beMatrix stad viel heel wat te beleven en ontdekken. Van een eenvoudige bushalte en kiosk, tot een dubbele Double Deck en een 8 meter hoog hotel vol met LEDskin®. De stand bevatte maar liefst 28 verschillende afwerkingsmaterialen. Zo werden in onze stand 100% gerecyclede panelen, glasprofielen, gefreesd Acofelt, metaalgaas en houten latten met stof toegepast. Met beMatrix kaders kunnen de invullingen zo creatief zijn als je zelf wilt. Dit laat zien dat je een modulair systeem kunt combineren met maatwerk. Het resultaat? De beMatrix stad was het gespreksonderwerp en de plek waar bezoekers graag bleven hangen. Bovendien een 95% herbruikbare stand. Voor zowel beMatrix als Verel staat duurzaamheid hoog op de prioriteitenlijst. De structuur van de stand werd gebouwd met het herbruikbare modulaire beMatrix systeem en de afwerkingsmaterialen worden opnieuw gebruikt in de beMatrix showroom en bij volgende beursdeelnames.

Albert Kuipstoel

Albert Kuip stoel

Trendy stoel van Zuiver, ontworpen in samenwerking met designstudio APE. Met of zonder armleuningen. Het gegoten kuipje is te huur in zes verschillende kleuren. Perfecte combinatie van comfort, design en kwaliteit.

Twist designstoel JMT

TWIST meubilair

De keuze is reuze. De voltallige TWIST serie is in opdracht van JMT custom-made en exclusief geproduceerd bij een gerenommeerde Italiaanse producent. TWIST is uitgevoerd met chromen poten en kwaliteitsstoffen in diverse sprekende kleuren en verkrijgbaar als stoel, barstoel én lift barstoel.Met TWIST heb je de mogelijkheid tot het spelen met diverse modellen en kleuren maar binnen de eenheid van 1 lijn.

Amagni stoel van JMT

AMAGNI serie

Let’s talk ‘ABOUT A …’ zoals de originele naam luidt, is de meest veelzijdige meubelserie van het alom bekende Deense designhuis HAY. De serie is begonnen met een stoel en groeide uit tot een lijn met vrijwel onbeperkte mogelijkheden. Met de ABOUT A … heeft ontwerper Hee Welling bewezen dat één sterk idee een schat aan mogelijkheden kan bieden. Inmiddels omvat de serie o.a. eet- en vergaderstoelen, bureaustoelen, barkrukken, lounge stoelen, tafels en als laatste toevoeging, een bank. Bijna elk model is in diverse uitvoeringen bij JMT te huur. De AMAGNI lijn bestaat uit echte allrounders, die in staat zijn om op te gaan in de omgeving of juist om op te vallen, afhankelijk van het ontwerp van de ruimte waarin hij komt te staan en kan dus overal en altijd.
Pagina 1 van 4