Brand events, Festivals

Bar-le-Duc zet festivaltickets en dj-workshops in om jonger publiek te bereiken

Bar-le-Duc-merkcampagne

Bar-le-Duc is een campagne begonnen om een breder publiek aan te spreken, met name Gen Z en millennials. Het Nederlandse mineraalwatermerk is onder meer een winactie gestart op de Pet-flessen, waarmee festivaltickets en dj-workshops zijn te winnen.

Festival, muziek, sport en ontspanning

Van half april tot en met half juni 2024 kunnen consumenten onder de dop een code vinden waarmee ze de prijzen kunnen winnen. Het doel van deze winactie is om de jongere doelgroep nog meer te verbinden met het mineraalwatermerk en tegelijkertijd de kernthema’s van Bar-le-Duc te benadrukken: festival, muziek, sport en ontspanning.

Dorstig naar Meer

De campagne biedt ook een merkvideo die de aangescherpte positioneringsstrategie ‘Dorstig naar Meer’ zichtbaar maakt. De campagne is gericht op het blijven aanmoedigen van consumenten om twee liter water per dag te drinken. Het merk deed onderzoek onder de doelgroep 16-35 jarigen die gevraagd werden naar hun vaak voorkomende dorstige momenten. Die zijn vervolgens verwerkt in de merkvideo.

Nieuwe merkcampagne

‘De nieuwe merkcampagne is een belangrijke stap voor de positionering van Bar-le-Duc, zowel in Nederland, België als Duitsland', zegt Thari Hesselink, Senior Brandmanager voor Bar-le-Duc. Zij laat weten dat er binnenkort meer activaties volgen.

De strategie en het project staan onder leiding van Crocodile Agency.

 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief